Infó
Általános tudnivalók
A Szolgáltató adatai
Vásárlás menete
Általános tudnivalók
Webshopunk jelen szerződési feltételei a Protonet Kft. és a vele szerződéses kapcsolatot létesítő ügyfél között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdésekben az internetes vásárlásra és az ezzel kapcsolatos tevékenységre vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok, hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is vonatkoznak.
Az internetes (online) vásárlás a távollévők között megkötött szerződések közé tartozik, azaz a szerződéskötésre a kereskedő és a fogyasztó egyidejű jelenlétének hiányában kerül sor. A fogyasztó az eladó (a szolgáltató) által üzemeltetett internetes áruházban (más néven webáruház, webshop, online shop, e-üzlet) virtuális módon, az egérrel történő kattintások vagy e-mail útján rendeli meg a kiválasztott terméket. A virtuális bevásárlás folyamata magában foglalja a honlapon megjelenített árukatalógusban való böngészést, a termékek kiválasztását és kosárba helyezését, a kosár tartalmának frissítését és törlését, a teljesítési és szállítási feltételek kiválasztását, a pénztárban való fizetést, a megrendelés leadását, valamint a szolgáltatótól a megrendelésre küldött visszaigazolást is.
A fogyasztó és a fogyasztói szerződés fogalma
A Fgytv. 2. §-ának a) pontja szerint fogyasztó az az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
A Ptk. 8:1. §. (1) bekezdésének 3. pont alapján fogyasztónak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül.
A fogyasztói szerződés az a szerződés, amely fogyasztó és olyan személy (jelen esetben Protonet Kft.) között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet meghatározása alapján távollévők között kötött szerződés az olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.
Tekintettel arra, hogy a Kormányrendelet és a GKM rendelet tárgyi hatálya egyaránt a fogyasztói szerződésekre terjed ki, így az ezen jogszabályokban foglalt, az eladókat és vállalkozásokat terhelő kötelezettségekre a Ptk. szerinti fogyasztói fogalomba tartozó jogalanyok hivatkozhatnak.
Webshopunk jelen szerződési feltételei elfogadásának minősül, ha az ügyfél árut rendel meg vagy szolgáltatásainkat igénybe veszi.
A Protonet Kft. fenntartja a jogot, hogy a szerződéses feltételeket részben vagy egészben bármikor módosítsa. Erre tekintettel azt tanácsoljuk, hogy a jelen oldalakat időről-időre tanulmányozza át, hogy mindig időszerű, Önre kötelező erejű információk birtokában legyen.
Szolgáltató adatai
Protonet Kft.
1093 Budapest, Lónyay u. 47.
Adószám: 12608416-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-895910
Bankszámlaszám: 11708001-20532415
SWIFT-kód: OTPVHUHB
IBAN: HU25 1170 8001 2053 2415 0000 0000
Vásárlás menete
Ha megtalálta azt a terméket, melyet megvásárolna, nyomja meg az ára mellett lévő "Kosárba" gombot. Ha több darabot vásárolna, először írja át a darabszámot a kívánt mennyiségre.
A felső, kosár feliratú gombra kattintva, a kosár oldalon mindig áttekintheti, illetve módosíthatja kosarának tartalmát.
A felső, megrendelés feliratú gombra kattintva, a megrendelés oldalon áttekintheti rendelési listáját.
Ha minden szükséges terméket berakott a kosárba, nyomja meg a "Pénztár" gombot. Ez után döntse el, hogy az alapesetként felajánlott, vendégként, "Megrendelés regisztráció nélkül" lehetőséget, vagy "Regisztráció/Bejelentkezés" opciót választja.
Adja meg a szükséges információkat, szükség esetén töltse ki a megjegyzés rovatot. Mindenképp olyan email címet adjon meg, melyet rendszeresen olvas. Megrendelése online leadásával Ön elfogadja, hogy a Protonet Kft. a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, vagy más vonatkozó jogszabály által előírt tájékoztatási kötelezettségét a megrendeléskor megadott email címre küldött elektronikus levéllel teljesíti.
A Kész! A megállapodást elfogadom és a termékeket megrendelem. gomb segítségével elküldheti megrendelését.
A rendelés sikeres elküldéséről a Köszönjük megrendelését! címsorú képernyő megjelenése tájékoztatja.
Miután megkaptuk megrendelését, a következők történnek:
A megrendeléseket munkanapokon a tőlünk telhető leggyorsabban feldolgozzuk.
Legkésőbb a megrendelést követő első munkanapon (munkanapokon 17:30 előtt leadott rendelés esetén aznap, és utána az átvétel napjáig) a következő tartalmú levelet küldjük ki: visszaigazolás minta
Amennyiben a visszaigazoló levélben a "beszállítónk visszaigazolta" oszlopban minden megrendelt termék esetén "IGEN" felírat szerepel, megrendelését teljesíteni tudjuk, Ön (vagy az Ön által képviselt szervezet) és a Protonet Kft. között, az adott termékekre, az ott szereplő darabszámban és áron, a kiválasztott kiegészítő szolgáltatásokkal, átvételi és fizetési feltételekkel létrejött a szerződés.
A vizagyak.hu internet oldalon megjelenő WebShop igénybevételével történő megrendelés kizárólag elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű egyéni kommunikációs eszközzel tett címzett nyilatkozat útján nem írásban létrejövő szerződéskötésnek minősül. A Protonet Kft a megkötött szerződést iktatja a megrendelés száma alapján, mely utólag hozzáférhető.
A szerződéskötés magyar nyelven történik.
Amennyiben előreutalást választott, emailben elküldjük önnek az átutaláshoz szükséges pro-forma-számlát és banki adatainkat. Előreutalás esetén, ha az áru saját raktárunkban nincs készleten, a beszállítást a nagykereskedőtől akkor kezdjük meg, amikor a vételár bankszámlánkon jóváírásra került. Tehát, ha a pro-forma-számla megkapása után nem utal azonnal, az átvételi időpont eltérhet a weboldalon a termék mellett feltüntetett dátumtól.
A terméket vagy termékeket beszállítjuk üzletünkbe, miután mindet visszaigazolta beszállítónk, beszállítóink.
Nem visszaigazolt termékekre törlési, módosítási igényét (ha ilyen van, (és nem szeretne várakozni) kérnénk, másnap reggel 8 óráig szíveskedjék a levélre válaszolva az info@vizagyak.hu emailcímre eljuttatni.
Telefonon értesítjük, amint rendelését szállításra, bolti átvételre előkészítettük.
A megrendelt termékek üzletünkben történő átadása illetve a kiszállítás ezután lehetséges. Tehát a kiszállítás előtt mindenkit felhívunk, egyeztetjük még egyszer az adatokat.
A teljesítéskor minden esetben Áfás számlát állítunk ki.
A számlát alapesetben magyar, illetve kérésre angol nyelven állítjuk ki.